Elfogtunk egy levelet!

2010.06.28. 17:09

Ma megtörtént az első kapcsolatfelvétel leendő énektanárommal.

Anita kedvesen beszélgetett velem és nevetve mondta, hogy az egy óra után kiderül, ha teljesen reménytelen valaki. Én félénken vele nevettem, de legbelül éreztem, hogy szorul a hurok. Nehéz órák elé nézek, amikor is lehull a lepel, fejét vakargatva magában csak annyit motyog majd : „Hogyan mondjam meg neki…”

Anita bevallása szerint az alapoktól kell kezdeni, ami azt jelenti (tettem hozzá magamban), hogy az elején kurva unalmas lesz. Bár ő azzal riogatott, hogy 1 óra éneklés annyira le fog fárasztani, mintha 4 órát lennék edzőteremben, de ő nem tudja, hogy kibaszott kemény csávó vagyok :)

Mikor a HOL kérdés merült fel, mondta, hogy ő szokott menni a delikvensekhez és hogy milyen hangszer van nálam. Zongora? Mert az kell. Zongora éppen most nincsen , de van egy akusztikus gitár és egy csörgő. Az annyira nem lesz jó alapokat gyakorolni, így én megyek hozzá és a zongorájához. Holnap.

 

SRÁCOK, HA ITT NEKEM (MÁRPEDIG SZINTE BIZTOS) DÓ-RÉ-MI-LÁ-T KELL GYAKOROLNOM ÓRÁKON ÁT ÉS MEGTARTANOM AZ ALACSONY CÉT, AKKOR KURVA SOKKAL JÖTTÖK NEKEM, már ha végig bírom csinálni. Mondjuk imádom a kihívásokat, de hogy én zenei képzettséget szerezzek..

 

Tudom, most biztos le fogtok hurrogni, hogy akkor ne csináljam, meg hogy miért jönnétek nekem sokkal, DE HA NINCS EZ A HÜLYE ZENEKAR SOHA, ISMÉTLEM SOHA NEM MENTEM VOLNA MÉG CSAK ÉNEK TANÁR KÖZELÉBE SE :)))

 

Laci

Én és a zenekar csak annyit fűzünk hozzá: HAJRÁ LACI! BÜSZKÉK VAGYUNK RÁD!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr672116449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tito 2010.06.28. 20:40:59

Laci, ez kurva jo, csinaljad! :)

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.07.01. 00:56:40

Ez az Laci!

Egyébként ha már feldolgozások, ezt nem hagyhatjátok ki, főleg a 4:00-tól kezdődő Magyar Táncok betétet:
www.youtube.com/watch?v=xuAdazB3oFs
süti beállítások módosítása