Büszkeségünk!

2010.03.27. 09:33

Kedves Látogató!

Örömmel és büszkeséggel jelentjük be, hogy a zenekar legmagasabb és egyben legjobban doboló tagja, Dani, tegnap este másik zenekarával a Kiscsillag előtt lépett fel!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezúton is gratulálunk!

Danit már születésemtől fogva ismerem. Anyukájával ők az egyik, az én Anyumkámmal én a másik szobában voltam, születésünkkor. Dani egy nappal idősebb énnálam (:-)), ezért mindig hallgattam és felnéztem rá. A szülés után pár napig még szobatársak voltunk, de utána elváltak útjaink, pár évre. Általános iskolában felejthetetlen volt az a 4 év, amikor egy osztályba jártunk a Báthoryba, Andrissal hármasban. Ők ottmaradtak, én átigazoltam máshová, aztán a Lovassyban újra egymásba botlottunk és vergődtünk végig a 4 éven. Utána egyetem, ami alatt szintén sikeresen tartottuk a kapcsolatot, ami az átmulatott éjszakákban manifesztálódott, Budapesten, Sopronban, Veszprémben vagy éppen Szegeden Gabesznál..

Dani Székesfehérvárra vetődött, munka ügyileg, ahol elkezdte komolyan venni a dobolást és komoly szintre jutott. Ma kapós profi, akinek már két jó nevű zenekarban kell helytállnia. De sikerül neki.

Az, hogy a Kossuth-díjas Lovasi előtt léphetett fel Veszprémben tegnap, több, mint tiszteletre méltó!

Egyszer majd a PussyMagnet-tel is elérünk ilyen szintre, csak bírd dobverővel!

Szerző: BLac

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr941872254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rf dori 2010.03.29. 16:44:11

Dani! Gratulálok, örülök neki nagyon és persze a Zenekarnak is, hogy ilyen kíváló dobosa van!

dé i! 2010.04.02. 10:47:08

Köszi, köszi, köszi
süti beállítások módosítása