Nem tudtam (nem volt szabad...) inni. Sört semmiképpen. Mint kezdő Mikulásnak az oviban, úgy száradt ki a szám, szapora légzés és egyre erősebb igény jelentkezett még 1-2-3-4-5-6 Unikum elfogyasztására. De nem lehetett! Andris őrült idegesen jött oda, hogy még nem jöttek meg a vendégei és még várjuk. Mindenki más pedig azért jött oda hozzám, hogy mikor kezdünk már. Sztárallűr. Így hívják a késést, szépen szólva. Mi pedig várattunk még Titeket :-)

Final countdown. 5-4-3-2-1

 

Mindenki kiabál, Laci menj a színpadra. De én nem megyek. Ez a show része :-) 7 nation army, kis ütemváltás, Szobi húzódik hátra, hogy legyen helyem elfutni előtte, és már a mikrofon előtt is vagyok. A fények ezerrel a szememben, több mint százan velem szemben és a gombóc a torkomban az első elordított SZEVASZTOKKAL távozott is.

SZÍNPADON A PUSSYMAGNET!

És taps és ováció és csápolás és pogó. A Barbarával kezdtünk, ahol már az első belépésnél majdnem lekéstem. Észre se vettem, hogy már ott tartunk. A színpadon nem érzékelsz időt és teret. Persze ez az első fellépésünk volt, de 100 embernek, akik szeretnek minket (mint embereket, nem mint zenészeket :-)), akik ittak annyit, hogy egy-egy nótára elkezdjenek tapsolni.

Úgyhogy hihetetlen élmény volt elkezdeni egy koncertet, látni, hogy mozog a szátok és amit ismertek, énekeltek velünk, velem. A Barbaránál jobbra néztem és Dóri ott ugrált és kiabállt és mutagatott hogy kurva jó :-) Ekkor nyugodtam meg csak igazán.

Beütött a krach. Szobinak elszakadt a húrja. Hogy idáig hogyan jutottunk el, ne kérdezd. Csak töröltem az izzadtságot, figyeltem a szövegre és mindenre, amire telt. Szobi jelez, idő kell. Ránézek Andrisra, jöhet a többiek nélkül begyakorolt B terv (ezt arra az esetre tanultuk be, ha Gabesz nem bírna ki 1 órát hugyozás pisilés nélkül :-)). Micimackó. A stílusunktól, meg úgy általában a helytől és mindentől teljesen szokatlan dalocskával átlendítettük magunkat a problémán, Szobi felszerelt egy új húrt, behangolni már nem sikerült (a koncert ezen részéből nem találtok videót a honlapon :-)).

Robog tovább a Pussymagnet vonat, fedélzetén az őrültekkel, akik 4 hónap alatt akartak megtanulni együtt zenélni..

folyt. köv.

Szerző: BLac

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr111588056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása