Próbáink számának visszaesésével úgy fest, blogbejegyzéseink száma is csökkenőben van. De ahogy a közös zenélések, próbaterem látogatások számát sikerül visszatornászni heti 1-re, úgy a blog is fel kell hogy éledjen poraiból.

Olyannyira hanyagoltuk a blogolást, hogy a már beharangozott Metallica koncert után sem kaptatok élménybeszámolót. Ennek speciel több oka is van:

- napokig másnaposak voltunk

- nem nagyon emlékszünk

Következzenek az én emlékfoszlányaim:

A koncertre Andris, Dani és Szobi mindenképpen menni akart, én azért csatlakoztam, amiért a PussyMagnetbe is bevettek (bandázzunk :-)) , Gabesznak meg a kari ajcsi :-) volt a jegy. Egy szó mint száz, 5-en vetettük bele magunkat a pesti kora estébe (Szobi menyasszonyának, Reninek az Öccse is velünk tartott + még persze jópáran, akiket most név szerint nem említek, és nem ér haragudni!)

Első állomásunknak a Gusztáv Pubot néztük ki. Hihetetlen meglepetésre Bandi ért oda elsőnek és jelezte, hogy biztosan nem férünk be (a Puskás Stadion 1,5 km-es körzetében ez minden kocsmával így volt), ezért parancsot kaptam pár sör beszerzésére. Sparos szatyorral, 10 sört cipelve izzadtan szálltam fel az 1-es vilire, aztán szép lassan megtaláltuk egymást. Az otthon magányosan elfogyasztott 2 jéger és a gyorsan csúszó sörök hatására nem sokat kellett várni. Bizonyos mennyiségű alkohol után már nem zavart minket a Gusztáv telítettsége, mégiscsak kell egy kör "tüskét" (made by Szobi) inni :-) Ebből persze kettő lett.

A PussyMagnet pólósokkal való összeborulás után nekiindultunk, hogy belépjünk az Arénába. A sor egy részen igen rövid volt, oda állva hamar bent is voltunk, a többiek leléptek könnyíteni (ennek még szerepe lesz). Én ismét a sör beszerzésére vállalkoztam, itt már csatlakozott hozzánk Kesza és Saci is. Folytattuk tehát az ivást, az emberek meg csak jöttek és jöttek. A két előzenekar hangosítása kritikán aluli volt, de arra, hogy kritikát írjak, nem vállalkoznék. Nem lehetett őket hallani, az biztos.

 Bent vagyunk, de hol lehet itt sört kapni?

 

Mikor 5-6-7 fiatal egy rock koncerten fekete pólóban mászkál, az nem feltűnő. De ha ezt PussyMagnet felirattal, "egyenruhában" teszik, akkor az érdekes módon felkelti az érdeklődést. Zenekarunk történetét, barátságunk évtizedeken át ívelő storyját meséltük azoknak, akik megkérdezték (én két emberre emlékszem :-)).

 

 PussyMagnet tanulmányúton

 

A magam részéről eddig jutottam a koncert előzményekkel kapcsolatban, emlékeim meg-megszakadnak sajnos. Egy momentum viszont tisztán megmaradt. A fő koncert kezdésekor jutottam el arra a szintre, hogy nem bírtam tovább bent tartani az elfogyasztott söröket, erős vizelési ingerem miatt el kellett indulnom kifelé. Ami egy ilyen koncerten nem egyszerű. Szerencsésen kijutottam, majd visszaindultam. Az irdatlan tömegben viszont zenekar társaimat nem találtam. Sms-t küldtem, hívtam őket (feleslegesen). A koncert hátralévő részét így hát egyedül élveztem végig, dülöngélve, egy-egy sört elfogyasztva.

Találtam egy képet, még az "elválás" előttről:

 A koncert után gyors egyeztetés sms-ben, és egyedül találtam vissza a Gusztávba. Ott újra nekiestünk a sörcsapnak és megbeszéltük a világ nagy dolgait. Koncert, esküvő, PussyMagnet, és hasonló témákkal próbáltuk egymást túlkiabálva megváltani a mi kis világunkat. Nem sikerült :-)

Ez volt hát a mi kis tanulmányutunk. Nekem kicsit magányosan telt, de azért megérte! Akinek emléke van velünk kapcsolatban, lehet kommentelni!

:-)

Szerző: BLac

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr202041910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tito 2010.05.30. 15:49:39

Johet a KISS koncert beszamoloja is, muhahaha!
süti beállítások módosítása