Setlist

2009.11.18. 19:37

A mai napon végre elkészült a playlist (vagy ha úgy jobban tetszik setlist) végleges (remélhetőleg tényleg végleges) verziója. Tudjátok ez az a kis cetli a zenészek lába alatt, amiről azt puskázzák hogy melyik dal következik. Rajta van az egész koncert, tökéletes rekonstrukciós kiindulópont a másnapi emlékpuzzle-játékhoz.

Nekem például még az ősidőkből akad otthon jól megtaposott, kitépett füzetpapírra írt Prosectura és Nyers setlistem. Óriási élmény megnézegetni Czutor Zoli sajátkezű írását, ahogy elterül egy maszatos bakancsnyom a Póniló, Bírlak és a Fényre csúnyuló lányok körül. Arról nem is beszélve, hogy van olyan cetlim, amit halált megvető bátorsággal a színpadra felmászva szereztem meg magamnak.

A zenekarok szépen sorbateszik, és - az igazán profik és optimisták még a visszataps utáni dalokat is - felírják a kis listájukra, gondosan elrendezve a dalokat téma, tempó, hangulat, vagy ki tudja miféle megfontolás szerint. Ez a dolog mindigis izgatott, és most a koncertünk előtt eljött a kellemes feladat, mi is elkészítettük a magunk kis sorrendjét. Az alapszerkezetet Laci alakítota ki, gondosan megtervezve a "bemelegítős" részt, a "punckos" részt, a "tetőpontot", stb... Aztán a próbák során kicsit átrendeződtek a dolgok, mindenki hozzátette a maga kis megjegyzéseit, sőt az utolsó hetekben két új dalt is belesuvasztottunk. Aztán a napokban még csavartunk rajta egy kicsit, és bejelenthetem hogy készen van a mi kis listánk.

 Ami titkos egyelőre, nem árulhatok el semmit róla, de szerintem igazán jól sikerült. Az én kedvenc részem bevallom a koncert legeleje, és a vége. Az egész koncerten egy dal lesz, amit én kezdek, és jellemzően ezt a tényt mindig elfelejtem. Ezért nekem spéci listám lesz, hatalmas felkiáltójelekkel a dal körül - ínyenc gyűjtőknek ajánlom!

És hogy van-e a mi listánkon is visszataps utáni rész, mint a nagyoknál? Majd meglátjátok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr621535045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása