Robog, mint a gyorsvonat

2009.10.29. 14:21

"Elhull a virág, eliramlik az élet"

Állítólag ez mondat a magyar irodalom legdallamasabb és legjobban összerakott mondata. Petőfitől, aki nem tudná.

Eliramlik, mellettem is elment, mint a 105-ös busz, ha nem jó helyen állsz.

Ha az ember csak megáll két percre, és belegondol, hogy nincs többé 2-vel kezdődő életkora, hogy most 10 évig a 30-asok klubját gazdagítja, hogy mennyi minden maradt ki az életéből eddig, amit harminc évesen már nem tehet meg... Hát, elszomorodik.

Valóban nem öröm ez a mai nap. Nehéz örülni annak, hogy életünkben legördült még egy tized. Huszonévesnek lenni jó volt. Mikor tizenkilencből 20 lettem, enyém volt a világ. Végre felnőttem kicsit, belevágok a Nagybetűsbe, habzsolom a bulikat és mindent, mert már nem vagyok tizenéves!

Most pedig irigykedve gondolok Flórára, aki a huszonévesek lezserségével kezeli a mindennapokat. Nekem számláim vannak, kifizetetlen lakás, kemény munkahely és rengeteg megoldandó probléma. Nem elég a napi 9 óra az irodában, vagy éppen Szegeden, Nagykanizsán. Este nem tudod letenni a lantot, mert pörög az agyad. Ráadásul fáradt vagy, kicsit kedvtelen a sötét, hideg miatt. Reggel nehezen kellsz, este csüggedten fekszel. Erre meg még 30 éves is lettél. Sucks.

De az alagút (nem életed alagútja, csak úgy, az alagút) végén felsejlik egy remény sugár, hogy van ok az örömre. Soha ennyi jókívánságot nem kaptam még. Olyanok írtak, hívtak, akik igenis számítanak, de nem voltam benne biztos, hogy én is számítok nekik. Ha ennyi idős vagy, és ennyi barátod van, akkor van kiút a rosszkedv pöcegödréből. Mert volt van és lesz kire támaszkodnod, mert ők felvidítanak azzal, hogy üdv a 30asok klubjában. Ebben csak az az egy bibi, hogy bizony, ha ilyen sms-eket kapsz, az azt jeletni, hogy nem csak te vagy öreg, hanem a barátaid is :-)

29 éves korodtól van már Feleséged is (régen nem volt..), aki reggel kávéval ébreszt, este vacsorával vár,  ha kedvtelen vagy, felvidít, ha vidám vagy, akkor veled örül. Segít kizökkenteni a mindennapokból azzal, hogy mindennap ott van. Az örök támasszal válik halhatatlanná, harmincon innen és túl. És ha rá gondolsz, ha a barátaidra, ha a családodra, akkor máris könnyebb túlélned a születésnapodat!

Úgyhogy fel síppal, dobbal, nádihegedűvel! Szóljon a basszer, dübörögjön a dob, adja a dallamot a gitár. Ordítsunk ezerrel a mikrofonba majd november 27-én, hogy

"Szeretném a Homokórát megállítani..."

 

Szerző: BLac

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr371484026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asvader 2009.10.29. 17:06:05

30 éves vén sz*rházi vagy, vén sz*arházi vagy, vén sz*rházi vagy :))
Boldog szülinapot és üdv a klubban!

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2009.10.30. 08:29:34

én elmorzsoltam egy kövér könnycseppet...
Laci, ne foglalkozz minden szarral, annyi idős vagy amennyinek látunk, és a kopaszodás miatt én már rég 35-nek nézlek :)

szenyo12 2009.11.01. 20:34:59

üdv a klubban titeket!

Nekem már jóideje megvan a tagságim, Titóval szerintem nagyon felvisszük a fan-ok átlagát :D

Egy vén szarházi.
süti beállítások módosítása