A ma esti próba folyamán ugyanis rögzítjük valamelyik számunkat (hogy melyiket az maradjon meglepi). A felvétel a holnapi nap folyamán kikerül a nyílvánosság elé. Addig pedig már csak egyet kell aludni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr401428636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLac 2009.10.05. 14:19:14

és ezt persze a rajongók által szeretett menedzser intézte el. Bár vannak ellenhangok a csapatban, kemények vagyunk mint a fagyott ribizli.

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2009.10.05. 15:08:30

@BLac: de melyik részét intézted te Laci? mert a felvevő kütyüt én viszem, a digitalizálást én csinálom, és én fogom felölteni a honlapra/youtube-ra is ha jól gondolom... de azért nagy király vagy ám!

zsuzso22 2009.10.05. 17:18:13

úgy volt, h ma menek a próbátokra, és akkor még lehettem is volna operatőr, de ez mégse jön össze. nos, így legalább, néző nélkül nem izgultok majd :) és jobbak lesztek!
holnap meg ide azzal a felvétellel!
:-*

mbujtor 2009.10.06. 07:43:45

aludtam, hol a cucc?

@G 2009.10.06. 09:14:41

@kgabesz: A menedzser a dolgok elméleti részét csinálja, te pedig megvalósítod :-)))))

Igazi csapatmunka :-)))

BLac 2009.10.07. 09:07:16

@kgabesz: Gabesz! Én harcolok azért, hogy feltegyük. Azt nem mondtam, hogy én veszem fel. Látod mennyien követelik a felvételt, tedd fel ma! De nem vállalunk felelősséget, most mondom mindenkinek.
süti beállítások módosítása