A "Minden sikeres férfi mögötti nő" sorozatunk következő számában Szobi párját, Renit faggattam ki.
 
Reni, milyen érzés egy rockzenész párjának lenni, miben tudod támogatni párod zenei karrierjét, és melyik a kedvenc dalod a repertoárból?
 
Mielőtt megismertem volna a páromat, képes voltam mindenféle szemetet meghallgatni...csak a pop meg a disco pff... de ő megmutatta nekem mi az igazi zene! Én ezt egyfajta "zenei megvilágosodásnak" éltem meg. Már észre sem veszem, hogy esélyem sincs a korábban "normálisnak" vélt kedvenceim hallgatására...sőt, már szinte hiányérzetem van, ha pl véletenül nem hallgatjuk valamelyik -laikus számára puszta hörgésnek hallatszódó- cdjét a kocsiban.
Rockzenésznek lenni, pláne egy ilyen híres bandában nem kis erkölcsi teher és felelősség, amit én a párom oldalán az első perctől fogva átérzek. Ez az ő kulturális küldetése, hogy ugyanúgy, mint engem, másokat is segítsen a megvilágosodás útján!
 
A zenekar névválasztása egyébként hihetetlenül találó, és a zenekar tagjait ismerve szinte evidencia volt!  Bár be kell vallanom, hogy amikor otthon meséltem édesanyámnak és a nagyimnak jövendőbelim zenekaráról kissé árnyaltabban csak "puszimágnes"-nek fordítottam. Könny szökött a szemükbe, hiszen sosem gondolták volna, hogy egyetlen kicsi lányuk egy híres zenész oldalán találja meg a boldogságot. Persze az, hogy a párom zenész lett számos változást hozott az életünkbe. De egyértelműen csak jókat! Például hónapok óta dilemma volt, hogy hogyan tudnánk kicsit feldobni a nappalinkat, de ez a kérdés egycsapásra megoldódott mióta a gitár foglalja el a nappaliban a fő helyet. A legkevesebb amit megtehetek, hogy átemelgetem rajta a porszívót és a lábam elé nézek hogy ne essek keresztül rajta.
 
Aztán ott van az a sok unalmas közösen töltött szabadidő, amit a párom most már végre hasznosan tölthet! Bár aggódom is kicsit miatta, mert nagyon fárasztó lehet, hogy amint hazaér a munkából egyből vetkőzik is (gondolom más sztárok is alsógatyára vetkőzve füllgallgatóval a fejükön a nappali közepén ugrálva csinálják) és gyakorol. Szívszorító, ez az igazi elhivatottság! Néha még a vacsoráját is újra kell melegítenem mert a gyakorlás számára sokkal fontosabb mint az evés! Persze én is jól jártam, mert amíg a párom a stúdióban gyakorol a bandával, addig én egyedül vagyok otthon és legalább nyugodtan fel tudok takarítani!
 
Kicsit tartottam tőle, hogy hogyan fogunk tudni megbírkózni a sztársággal, de az én párom ezt is vérprofi módjára kezeli, például ugyanúgy bejár a munkahelyére, mint régen! Nagyon becsülöm benne ezt a szerénységet! Én pedig szeretek inkább csendesen a háttérben meghúzódni. Azt is megbeszéltük, hogy amikor magazinoknak nyilatkozik, akkor azt mondja majd, hogy egy csajozós singli srác, akit hajt a vére...de tudom én, hogy ez csak az image miatt van!
 
 
Természetes, hogy  mindent alárendelünk az ő zenei karrierjének és én mindenben mellette állok.
 
Kedvenc dal? Hűű ez nehéz kérdés- mert sajnos azért még vannak hiányosságaim és elsőre nem mindig ismerem fel amit játszik - talán a Tankcsapda:))

A bejegyzés trackback címe:

https://pussymagnet.blog.hu/api/trackback/id/tr21374188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLac 2009.09.14. 09:47:43

A kulturális küldetés nagyon tetszik! Szép poszt, még ha "kicsit" ironikus is.. :-)
süti beállítások módosítása